Thursday, March 13, 2008

Kena TAGged and so happy wor

I was so busy with work this morning that I only got to open my own blog like now (almost lunch liow) and saw a message on the ChatBox from Cooking Momster (SueSue) telling me that she tagged me...wah...happy lah heehee.. Cooking Momster is one of my news blog friends and I was so excited to see what she Tagged me with.

She wanna know what I think about her leh, amongst other things.

Hee Hee… here it goes.

A) LIST OUT THE TOP 5 PRESENTS YOU WISH FOR :-

  1. Enough Money (so that I don't have to work and can blog the whole day)
  2. A new Job that brings work satisfaction
  3. Sigh.. with money.. anything else will no longer be an issue hor :)
  4. Good health (which money cannot buy)
  5. Love (which sometimes money can buy..haha..don't slap me for that)

B) THE PERSON WHO TAGGED ME IS: SueSue

C) YOUR 5 IMPRESSIONS OF HIM/HER:

  1. Fantastic Cook
  2. Loving Mum to her 2 kiddos
  3. Wonderful Wife to her hubby
  4. Good sense of Humor
  5. Friendly

D) MOST MEMORABLE THINGS HE/SHE HAS GIVE/DONE FOR YOU
-shared so many lovely recipes on her blog...hugz

E) THE MOST MEMORABLE WORDS HE/SHE SAID TO YOU
- when she said she wants to link me ...double hugz

F) IF HE/SHE BECOMES YOUR LOVER, YOU WILL
- heehee.. we are both straight wor...

G) IF HE/SHE BECOMES YOUR ENEMY, THE REASON WILL BE
- Never Ever...why.. coz FOOD (& Love) makes this world go round

Now I would like to know from my new blogger friends, what they think about me...

A Tale of Two Superheroes

Raising Mercury

Shadow Pimpernel

Codename:Dreams

Joy of a Homemaker

Technorati Tags:
Generated By Technorati Tag Generator

8 comments:

Quickening said...

OMGosh, a tag! Hahaha, I won't be out of blog ideas this week then. :D

YozoraNiteSky said...

yes my friend...i had the same thot too when i got the tag heehee

twosuperheroes said...

Cute tag wor, Y..can ask people's opinion about you wan. Hehe..Will post it up soon yeah. :p

YozoraNiteSky said...

thank you superheroes...for that, i want to give you some cupcakes..today wor..how to send?

suesue said...

Hahaha... eh I got good sense of humour meh?

YozoraNiteSky said...

oh yes SueSue.. with two kids and a hubby in tow.. now, how to go through life leh if you didn't have a sense of humor and look at the lighter side to things :)

kljs said...

Didn't notice that I have been tagged. Been very busy lately.

http://kennyljs.com/

YozoraNiteSky said...

it is ok kenny.. take your time, take your time...:D...